Pages

Search This Blog

Friday, 2 April 2010

Usaha tangga kejayaan!!!

Aku masih menunggu nihh!!
Sape la yg jadi first online costumer aku....dah 2 ari blog ni digodek ngan aku...hehehe...
Sabar Itu Separuh Dari Imann!!!/////
_______________________________________________________________
Hari ini....04/04/2010....06.40pm
Alhamdulillah...syukur sangat2..
Sambutan dari rakan2 amat menggalakan...

"tak cuba tak tahu...dah cuba, tak mau berhenti lak rasenye"
hehehe.....
Ape pun "terima kasih" yg tak terhingga buat rakan2 sekalian..

Adiosss!!!

7 Comments:

Anonymous said...

walaweyyyy...dah ado blog jual baju la pulokk..

kipidap broo..

- secretadmire.. wakakaka

Yasri said...

Huhuhuhu...sape la plak nihhh!!!!
Belajar dan terus belajarrr!!!

Thanksss!!!!!

Anonymous said...

allo frenz.....hiiihihhi aku dah memilikinya....dua2 design dah siap pakai....

anyway....design ni 'rare'....blum ada di pasaran so para2 collectors world cup patut beli design nih....pas nih sure naik rega nyer...coz dah masuk international rate (usd)..kikikkki...

so para collector semua....ayuh la rembat sekencang2nya peluang yg julung2 kali ada dipasaran....

Adios...

- riez_j -

Yasri said...

Thanks bro....u are my first costumer!!!!

Pehhhhhh...dua2 design dh siap pakai!!!!....dahsyat la brooo!!!
Hope ur bisnes pun menggalakkan lepas nih!!!

Kpd sumer!!!...Riez_j adalah photographer yg sedang meningkat naik...so tunggulah kemunculannyee.....

Alhamdulillah... stock yg dibawa hari ini telah pun habis....


Adios.....

Anonymous said...

Alhamdulillah bagus...la dah start bisness.....yang best tu model2 class bro otai....semua tu

Yasri said...

Thanks bro..."CHANGE STARTS WITH ME" membuatkan saya tersentak dari lamunan...dan kebetulan ada peluang yg dh lama ada, saya je yg takut utk mencuba...
Alhamdulillah dan saya berdoa supaya bisness ni terus berkembang!!!
Thanks to all friends!!!!

Yasri said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails

Borang Pesanan dan Pertanyaan.

Name:
Email Address:

This HTML form was created by Freedback.
 

blogger templates 3 columns | YastroOnLine